Jaunais MFS9.9CY modelis, kas tiks laists klajā jūlijā, aizstās ilgi iecienīto MFS9.8B dzinēju. Pamatstruktūrai ir tāda pati uzticama konstrukcija kā tās priekšgājējam.

Dzinēja cilindru tilpums ir palicis nemainīgs 209cm3, bet citādi dzinējs ir piedzīvojis masīvas izmaiņas un tāpēc ir pilnīgi jauns modelis.

Nozīmīgākā jaunā funkcija ir vienīgā degvielas iesmidzināšana (EFI) savā izmēra klasē, kas padara darbību vēl vienkāršāku. Dzinēja vadības bloks regulē degvielas maisījuma bagātināšanu, kas saistīta ar auksto palaišanu. Dzinējam vajag tikai pavilkt startera virvi. Modeļos ar elektrisko palaišanu arī tas nav vajadzīgs, pietiek ar atslēgas pagriešanu vai pogas nospiešanu.
Modeļu klāsts ir līdzīgs tā priekšgājējam un turklāt baltā krāsa ir pieejama īsa un gara “kāja”  MFS9.9CYS/L dzinējos.
Dzinējs ir pieejams kā pilnībā ar manuālo iedarbināšanu ar roktura vadību, tā arī ar elektrisko un manuālo iedarbināšanu, ar rokturi vai tālvadības pulti ar elektrisko Tiltu. Visi modeļi pieejami īsās vai garās versijās.